גודייר Air Maintenance Technology
איך זה עובד? חיישן פעיל משאבה זעירה באמצעות פקודה חשמלית, ברגע שזוהתה ירידה מעבר לרף מסוים בלחץ האוויר. המשאבה מנצלת את הכוח הצנטריפוגלי של הצמיג על מנת להחדיר לתוכו אוויר מבחוץ תחת לחץ, בפתח מיוחד אותו היא פותחת לשם כך. בניסויים עד כה הצליחה המערכת להחזיר לצמיג לחץ של 7-9 באר תוך כדי תנועה. מטרת המפתחים להגיע למצב בו המערכת תדע להעלות את לחץ האוויר עוד יותר – החל ממצב ללא אוויר כלל, ועד למצב של שחרור מבוקר של אוויר כאשר הלחץ עולה מעל לרף מסוים (למשל, בעת עומס והתחממות הצמיגים). בגודייר עורכים את הניסויים במהפכה המסתמנת בתחום הצמיגים בשיתוף גופים מהממשל האמריקאי התומכים בכך, שכן אין צורך להכביר במילים אודות חשיבות לחצי האוויר בצמיגים, בעיקר ברכב כבד, וההשפעה לא רק על הבלאי והעלויות, אלא בעיקר מן ההיבט הבטיחותי.