קונטיננטל משיקה עם ה-HDC החדש צמיג 'סינגל' (יחיד בכל צד של הסרן, לא כ'דאבל ג'אנט') שמתיימר להיות המתקדם מסוגו והמותאם בעיקר לתעשיית התשתיות והבנייה, קרי: תפקוד תחת עומס גבוה עד קיצוני. הקונטיננטל HDC מוצע בשלב ראשון במידה 385/65 R 22.5 והוא ביצע את הופעת הבכורה שלו כצמיג הסדרתי המוצע עם המרצדס ארוקס החדש, בתצורת מוביל בטון. הצמיג מתאפיין בפחות משקל אך בעמידות גבוהה יותר ביחס לדור הקודם, אותו הוא מחליף. קונטיננטל פיתח את הצמיג במטרה לשמש בסרנים האמצעיים במשאית – כנושאי עומס נוספים כאשר הרכב עמוס במלואו, וככאלו נועדו לעמוד במשקלים גבוהים במיוחד ויחד עם זאת לחסוך במשקל העצמי של הצמיג. ה-HDC במידה 385/65 R 22.5 מורשה למטען של 9.5 טון, במקום 9.0 טון בדור הקודם לו (לצמיג). עם החיסכון במשקל מתאפשר משקל כולל גבוה יותר, ולמעשה משקל מטען נטו גבוה יותר במשאית.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok