גהל מרחיבה את היצע היעים האופניים
אל היצע היעים האופניים של היצרנית מצטרפים ה-R190, עם מנוע המייצר 68.4 כ"ס, ה-R220 וה-R260 (שניהם עם 70.7 כ"ס); המנועים הנם מתוצרת יאנמר ועומדים בתקני זיהום אוויר Tier4. ה-R190 שוקל 3,124 ק"ג (מוכן לעבודה), ה-R220 שוקל 3,623 ק"ג וה-R260 מעמיד את המשקל על 3,723 ק"ג. ה-R190 מסוגל להניף עד 863 ק"ג לגובה מרבי של 306 ס"מ, שני הדגמים החזקים יותר – ה-R220 וה-R260 – מסוגלים להניף 999 ו-1,180 ק"ג בהתאמה, שניהם עד לגובה של 312 ס"מ. המשאבות ההידראוליות מסוגלות להעביר עד 120 ליטר לדקה ב-R190 ועד 132 ליטר בדקה אצל ה-R220 וה-R260 החזקים יותר.
החידוש הרביעי הוא היעה הזחלילי RT250, אשר למרות שהושק במקביל ויחד עם הדגמים האופניים, מדובר בכלי משושלת שונה והוא אינו דומה מכאנית ליעים האופניים החדשים. ה-RT250 פותח בשיתוף חברת טקאוצ'י והוא מצויד במנוע דויץ גרמני בנפח 3.6 ליטר המייצר 74.3 כ"ס. ה-RT250 מסוגל להניף 1,135 ק"ג לגובה מרבי של 325 ס"מ. בגהל טוענים כי בכלי זה הושם דגש מיוחד על סביבת נהג מרווחת וזו כוללת בין השאר קונסולת הפעלה, הכוללת 'ג'וי-סטיק', המעוגנת יחד עם כיסא המפעיל את המרכב באמצעות בולמי זעזועים ובכך מקטינה למינימום את הרעידות והמכות העוברות אל המפעיל מהכלי בזמן העבודה, הודות לבידודו יחד עם אמצעי ההפעלה מיתר המכונה. כמו כן ניתן לכוון בנוסף למושב גם את מיקום ה'ג'וי-סטיק' ביחס למושב המפעיל ואת מדרס הרגליים למציאת התנוחה האופטימאלית לכל מפעיל. היעה הזחלילי החדש מצויד במערכת אוטומטית למתיחת הזחלים; מדובר במערכת המותחת את הזחלים על פי הצורך מיד עם התנעת הכלי, ומרפה את המתיחה עם דימום המנוע.
גהל (Gehl) הנה מיצרניות המיכון ההנדסי והחקלאי הוותיקות בארה"ב (נוסדה ב-1859) ונחשבת ליצרנית המיכון החקלאי הגדולה ביותר ביבשת החדשה, שאינה מייצרת טרקטורים. גהל שייכת מאז 2008 למאניטו הצרפתייה ומציעה ליין מקביל, כמעט זהה של מוצרים, תחת שם המותג מוסטאנג (Mustang).
לפרטים נוספים מיבואן גהל לארץ, לחצו כאן