ניו הולנד: רענון סדרה 200
ניו הולנד משיקה את סדרה 200 לאחר רענון כל הדגמים, כאשר בכל הדגמים יושמו שיפורים ועדכונים, ודגם אחד – L215 – אף הוחלף בחדש: L216. בנוסף לזה האחרון כוללת הסדרה גם את הדגמים L213, L218 ו-L220 כאשר בכולם הוחלפו המנועים במעודכנים והעומדים בתקני פליטת המזהמים העדכניים ביותר (Tier 4) – 4-צילינדרים, 2.2 ליטר. בדגמים הקטנים יותר – L213 ו-L216 כוללים המנועים מערכת הזרקת דלק מכאנית חדשה, בעוד שב-L218 וב-L220 החזקים יותר מדובר הזרקת מסילה משותפת בלחץ גבוה. ב-L218 נותר ההספק כמקודם 60 כ"ס, אך המומנט המרבי עלה ב-7%. ב-L220 עלה ההספק ב12% (מ-60 ל-67 כ"ס) בעוד המומנט זינק ב-21% מעלה. ביעה האופני הקטן שבסדרה – L213 – מקבל המנוע תוספת הספק של 3 כ"ס (49 עתה) וכמעט 10% יותר מומנט מבדגם היוצא, שם שירת מנוע 2.0 ליטר. ה-L216 מציע תוספת 8 כ"ס להספק המנוע, לכדי 57 כ"ס.