קייס: המעמיסים 821F ו-921F מקבלים Tier4
חטיבת הצמ"ה בקייס הודיעה על השקת דגמי המעמיסים 821F ו-921F העדכניים, עם מנועים העומדים בתקני Tier4. הדגמים החדשים קיבלו מערכת SCR (הפחתה קטליטית סלקטיבית) ו-DEF לצינון מערכת הפליטה, במטרה להתאים לתקן פליטת המזהמים המחמיר. בקייס טוענים כי השינויים שבוצעו במנועים העדכניים מאפשרים פעולה חלקה יותר, בטמפרטורה נמוכה יותר ותוך חיסכון לא רק בפליטת המזהמים – אלא גם בצריכת הדלק; היצרנית טוענת כי מדובר בחיסכון ממוצע של לא פחות מ-10%. בקייס טוענים כי ניתן להגיע לחיסכון משמעותי עוד יותר – עד 30% ביחס לכלים מתחרים – עם הפעלת מערכת כיבוי מנוע אוטומטית לאחר זמן מה בסרק המוצעת כסטנדרט, ו"חבילת חיסכון" המוצעת בתשלום, הכוללת גיר עם יחסי העברה שונים, נעילות דיפרנציאל אוטומטיות למניעת החלקה וסבסוב ותכנות שונה של מחשב ניהול המנוע.
בשני המעמיסים משרת מנוע פיאט תעשייתי בנפח 6.7 ליטר, המייצר 212 כ"ס מרביים ב-821F ו-241 כ"ס מרביים ב-921F.
מחלקת הצמ"ה של קייס מיוצגת בארץ על ידי יבואן חדש – קבוצת קרסו. היבואן החדש עדיין נמצא בשלבי התארגנות, ועד כה טרם הועברו פרטים רלוונטיים.
בשני המעמיסים משרת מנוע פיאט תעשייתי בנפח 6.7 ליטר, המייצר 212 כ"ס מרביים ב-821F ו-241 כ"ס מרביים ב-921F.
מחלקת הצמ"ה של קייס מיוצגת בארץ על ידי יבואן חדש – קבוצת קרסו. היבואן החדש עדיין נמצא בשלבי התארגנות, ועד כה טרם הועברו פרטים רלוונטיים.