וולבו L110H ו-L120H חדשים
ה-L110H מוצע במשקל עבודה הנע מ-18.36 ועד 19.56 טון (תלוי באבזור ובגודל הכף; משקל העבודה של ה-L120H נע מ-19.28 עד 20.26 טון. דגמים אלו מחליפים את ה-L110G וה-L120G המוצעים גם בארץ, בהתאמה.
שני המעמיסים החדשים מצוידים במנוע וולבו D8J בנפח 7.8 ליטר חדש העומד בתקני Tier 4 Final. מנוע זה מבוסס על המנוע ששירת בדגמי ה-G אך הותאם לעמידה בתקני פליטת מזהמים מחמירים יותר ומתיימר להציע חיסכון נוסף בצריכת הדלק. המנוע החדש מספק 258 כ"ס ב-1,800 סל"ד ב-L110H ו-276 כ"ס ב-1,500 סל"ד ב-L120H. טווח העבודה היעיל בשני המעמיסים החדשים הוא בין 850 ל-2,100 סל"ד. היצע הכפות הסטנדרטיות רחב וכולל טווח שנע מ-2.7 ועד 9.5 מ"ק.
צמד המעמיסים החדשים מצוידים במערכת OptiShift הכוללת טכנולוגיית נסיעה לאחור מתקדמת (RBB), ממיר מומנט וחיבור ישיר בין המנוע לגיר; כל אלו נועדו לאפשר שינויי כיוון תכופים יעילים ומהירים במיוחד, מבלי לאבד כוח ומומנט בתהליך. בוולבו טוענים כי מערכת ה-OptiShift מאפשר חיסכון בצריכת הדלק של עד 18%. מערכת ה-RBB דנן כוללת חיישני עומס, כיוון ומהירות ולמעשה היא "מכינה" באופן אוטומטי לחלוטין את המעמיס לקראת שינוי כיוון בכך שהיא מורידה את סל"ד המנוע ומפעילה את בלמי השירות במקביל באופן אוטומטי לקראת שינוי כיוון הנסיעה. מערכת זו יעילה במיוחד בעת עבודה הדורשת שינויי כיוון תכופים ומצמצמת את הבלאי של המכלולים השונים ובשל יעילותה – תורמת את חלקה לחיסכון בצריכת הדלק. בוולבו מציינים גם שמערכת זו תורמת רבות לנוחות המפעיל לאורך זמן.
עוד מערכת חוסכת דלק במעמיסים החדשים היא מערכת ה-Eco pedal המוכרת מכלים נוספים בהיצע וולבו, בכלל זה ב-L110G וה-L120G הקודמים. מערכת זו למעשה מרסנת באופן אוטומטי את פעולת המצערת, במצבים בהם המפעיל לוחץ חזק על הדוושה בכדי להגיע להספק העבודה הנדרש. המערכת המתוחכמת "יודעת" איזה טווח סל"ד מספק בכדי לבצע את המשימה ודואגת להשאיר את המנוע בטווח הסל"ד החסכוני.