צמד מעמיסים חדשים מהיטאצ'י
את מנוע הקאמינס בנפח 4.5 ליטר עם 129 או 146 כ"ס ששירת ב-ZW140 וב-ZW150 היוצאים בהתאמה, מחליף בשני המעמיסים החדשים מנוע איסוזו מתקדם בנפח 5.2 ליטר המציע 154 כ"ס בשתי הגרסאות החדשות. בהיטאצ'י מבטיחים כי המנוע החדש – למרות היותו גדול יותר בנפחו וחזק יותר – צורך פחות דלק מקודמו ומתאפיין בפעולה ליניארית וחלקה יותר לאורך כל עקומת המומנט ולתגובות מהירות יותר לפקודות המצערת – נתונים המתיימרים לתרום רבות ליעילות וחיסכון בעבודה. כוח הפריצה המרבי ב-ZW140-5 עומד על 94.8kN וב-ZW150-5 על 101.3kN.
בהיטאצ'י טוענים כי בעומס מלא מציע המעמיס החדש חיסכון של עד 20% בצריכת הדלק. כאופציה בתשלום מוצעת מערכת דימום מנוע אוטומטית המכבה את המנוע דקה לאחר ששולב מצב Park בתיבת ההילוכים ובלם החניה הופעל. עוד מוצעים שני מצבי עבודה, במטרה לייעל את פעולת המנוע ולצמצם למינימום את צריכת הדלק, פליטת המזהמים והרעש: מצב 'Standart' מוצע כברירת מחדל והוא מיועד לעבודה בתנאים רגילים, במישור וללא מצבי עומס קיצוניים. מצב 'Power' מיועד לעבודה בתנאים קשים יותר, דוגמת שיפועים ועליות, ולמעשה גורם למנוע ולמערכות ההידראוליות להגיע לתפוקה גבוהה יותר, בהתאם לצורך.
צמד המעמיסים החדשים מבית היטאצ'י מצוידים במערכת בקרת אחיזה (TCS) שבפועל מקטינה את ההחלקה של הגלגלים תחת עומס או בתנאי אחיזה רעועים (בוץ, שלג, מצע קשיח אך רטוב וכד') ותורמת לעבודה יעילה ומהירה יותר, תוך הקטנה למינימום את בלאי הצמיגים וצריכת הדלק.
עוד מדגישים בהיטאצ'י את תאי המפעיל בשני המעמיסים החדשים, שעברו רענון ושדרוג. שינויים מבניים קלים מתיימרים להציע עוד מרווח פנים ולהגדיל את שדה הראיה. מצלמת רוורס מוצעת כאופציה, הכניסה והיציאה הפכו לנוחות יותר ומערכת שמע הכוללת רדיו AM/FM ונגן MP3 הפכו לסטנדרט. עוד חודשה מערכת המיזוג ושודרג הבידוד בפני רעשים – טוענים אצל היצרנית. מסנן כפול המותאם לעבודה במקומות סגורים או עם פסולת תעשייתית מוצע אף הוא כאופציה בדגמים החדשים.