ג'ון דיר: מעמיסים כבדים חדשים
ג'ון דיר משיקה את שלושת המעמיסים האופניים הגדולים שלה בגרסאות עדכניות, נקיות וחסכוניות יותר. ג'ון דיר 744K, 824K ו-844K – החזקים והגדולים בסדרת המעמיסים K – מוחלפים מעתה בג'ון דיר 744K-II, 824K-II ו-844K-II בהתאמה, עם נתונים טכניים דומים, למרות ציון שורה ארוכה של שיפורים ועדכון המנועים מתקני Tier 3 ו-Tier 4 לתקני Tier 4 Final/3B. בשורה התחתונה מבטיחים בג'ון דיר כי
המעמיסים האופניים הגדולים החדשים מציעים מעתה תפוקה גבוהה יותר במקביל לתחזוקה וצריכת דלק נמוכה יותר.
חיצונית כמעט ולא ניתן להבחין בשינויים בין הגדולים בסדרת ה-K-II לבין 3 המעמיסים הגדולים בסדרת ה-K היוצאת. השינוי המכאני המשמעותי ביותר, מדגישים בג'ון דיר, הוא בהחלפת הסרנים במאסיביים ועמידים יותר, ובהתקנת מערכת הדיאגנוסטיקה המקורית של היצרנית – WorkSight – בגרסתה העדכנית והמתקדמת ביותר.
המנועים החדשים הם בנפח 9.0 ליטר (ב-744K-II) ו-13.5 ליטר (ב-824K-II ו-844K-II) ומייצרים 303, 333 ו-377 כ"ס, בהתאמה. בכל המנועים מותקנות מערכות צינון גזי פליטה, מסנני מפלטים גדוחלים וקלים לניקוי וממיר קטליטי סלקטיבי.
מערכות הסרנים החדשות והמאסיביות יותר כוללות מערכת נעילת דיפרנציאל קדמי הניתן לתפעול גם תוך כדי נסיעה, וכמו כלל הסרנים גם מערכת זו מתיימרת לעמוד בתנאי עבודה קיצוניים ובעומסים גבוהים ממה שהוצע בדגמים הקודמים. בסרנים מותקנת בנוסף מערכת סינון שמן הפועלת באופן רציף, בכל זמן שהגלגלים מסתובבים, ויחד מובטח – על פי אנשי היצרנית – אורך חיים, אמינות ושרידות חסרי תחרות.
מערכת הבלמים גובתה במעמיסים החדשים בחיישני חום ומגע המנתרים את עובי הרפידות והדיסקים ותוך כדי עבודה מכיילים את הבלמים אוטומטית. בכך מוצעת אמינות גבוהה יותר לבלמים, פעולה יעילה, חמה פחות ואפקטיבית יותר, ובלאי נמוך יותר.
על מנת להתגבר על המקום הנוסף שממלאות מערכות העזר והסינון החדשות בתא המנוע מאחור, ולמנוע בליטה נוספת בחופת המנוע או עיצובה – גבוה יותר – מחדש, הועבר מיכל הנוזל ההידראולי אל מתחת למדרגות העלייה לתא המפעיל, ובכך נותר שדה הראיה לאחור כמקודם, ללא הפרעה.
המעמיסים העדכניים מוצעים במשקלי עבודה של 24.35 עד 34.15 טון, עם כפות סטנדרטיות בנפח 4.0 עד 5.5 מ"ק וכוח פריצה של 19.4 עד 21.7 טון.