1 במקום 2: חתך נמוך מקונטיננטל
קונטיננטל הגרמנייה משיקה את ה-Conti EcoPlus HD3 315/45 החדש, צמיג בחתך נמוך במיוחד המיועד לציר המניע במשאיות והמחליף שני צמיגים צמודים ('דאבל ג'אנט'). הצמיג מותאם לצירים עם משקל מטען מרבי של 11.6 טון (לזוג) ומתהדר בקוטר כללי נמוך יחסית ליכולת ההטענה – 852 מ"מ בלבד – מה שמאפשר לנצל את מלוא הגובה המרבי הפנימי המותר של הנגרר, העומד באירופה על 3.0 מטרים. קוטר זה הוא גם נמוך באופן משמעותי מצמיגים מקבילים בחתך 60, המקובלים בסגמנט.
בקונטיננטל יישמו ב-Conti EcoPlus HD3 315/45 החדש טכנולוגיית בניית דפנות חדשנית המאפשרת עמידות גבוהה במיוחד בפני עומסים, הן משקל והן עומסי כוחות פיתול לפני ולאחור, וצד. יציבותו של הצמיג החדש, טוענים בקונטיננטל, מאפשרת התנהגות בטוחה של המשאית, גם במצב עמוס, הן בפניות, הן בספיגת מכות והן בבלימות והאצות. בנוסף למבנה הייחודי של הדפנות, תוכננו גם פני הצמיג מחדש בכדי לעמוד בכוחות שאיתם בדרך כלל היו מתמודדים זוג צמיגים, צרים וגבוהים יותר, ולכן מוצעת כאן גם תערובת גומי שונה המותאמת לדרישות הייחודיות של צמיג רחב ושטוח בהשוואה לצמיג צר וגבוה יותר. כך למשל, טוענים בקונטיננטל, שלמרות ששטח המגע של צמיג זה גדול במיוחד, מציע הרכב הגומי שלו עמידות גבוהה וטובה יותר בפני שחיקה, ויחד עם זאת התנגדות גלגול נמוכה יותר.
לפרטים נוספים ועלויות מומלץ לפנות לפנצ'ריות המתמחות בצמיגי משאיות.