ריענון מלגזת ה-7.0 טון של מיצובישי
מיצובישי משיקה מהדורה עדכנית ומשופרת של מלגזת הדיזל מיצובישי FD70N תחת השם FD70N1. מדובר בדור השלישי של המלגזה הנוסעת על צמיגים פניאומטיים והמסוגלת להרים מטען עד למשקל 7000 ק"ג.
עיקר השינויים ביחס לדור העדכני של המלגזה הם בתוספת המשקל העצמי (9,520 במקום 9,390 ק"ג ב-FD70N) ועדכון המנוע לעמידה בתקני Tier 4 Final.
כיחידת כוח עדיין משרת מנוע פרקינס 4-צילינדרי בנפח 3.4 ליטרים המייצר כאן 100.6 כ"ס, כאמור – לאחר עדכון והתאמה לתקני Tier 4 Final. במיצובישי מבטיחים חיסכון משמעותי בצריכת הדלק, פליטת פחות מזהמים והרחבת הזמן בין הטיפולים; במלגזה החדשה טווח הטיפולים עומד על 500 שע"מ ואמצעי ההתרעה בפני המפעיל אודות ירידה בכמות השמן או התקרבות למועד הטיפולים שופרו והפכו בולטים מבעבר, מדגישים במיצובישי.
מלגזת הדיזל החדשה מיועדת לביצוע מגוון רחב של משימות ולהתאים לשווקים שונים, מדגישים אנשי היצרנית. קהל היעד העיקרי של ה-FD70N1 החדשה הוא בתחום מחסני ומפעלי הצנרת, העץ, הבטון והפלדה. "הירידה בצריכת הדלק יחד עם העלייה בתפוקה הופכים את המלגזה המעודכנת שלנו למשתלמת וכדאית יותר ללקוחות, בעיקר בתחומים הדורשים עבודה תחת עומס מלא ובתנאים קשים" הוסיף עם השקת המלגזה החדשה לוקאס דאמדי, מנהל הייצור באגף המלגזות של מיצובישי.